Doručení zboží je zajišťováno na našich pravidelných trasách tzv. rozvozech vlastními vozidly, mimo ně smluvními přepravními společnostmi Geis, PPL a ostatní.
Naši pravidelní obchodní partneři zařazení do rozvozů vědí, kdy mají očekávat své zboží. Stav zásilky a její doručení externí společností mohou zákazníci sledovat na internetových stránkách přepravce. O odeslání zboží je registrovaný zákazník informován e-mailem.
Garantujeme expedici zboží do 3 pracovních dnů od obdržení objednávky. Zpravidla je tato doba kratší.
Registrovaným zákazníkům se účtuje dopravné dle jejich obchodních podmínek. Při objednávce nižší nebo četnější než je dohodnutý závozový limit a periodicita, bude účtováno dopravné ve výši aktuální sazby dle hmotnosti zásilky. Neregistrovaným zákazníkům je poštovné účtováno vždy. Ke každému zákazníkovi přistupujeme individuálně, podmínky stanovujeme po vzájemné dohodě rámcovou kupní smlouvou. Všechny předpoklady pro obchodování přes e-shop LEVIOR najdete na stránce – Obchodní podmínky.
Při převzetí zboží od přepravce je kupující povinen zkontrolovat neporušenost obalu zboží a v případě jakýchkoli závad toto neprodleně
přepravci oznámit a zapsat zjištěné skutečnosti do přepravního listu případně sepsat reklamační protokol. Nahlášené rozpory v dodávce akceptujeme do pěti pracovních dnů od dodání zboží. V případě větších poškození, zejména takových, které svědčí o neoprávněném vniknutí do zásilky, není kupující povinen zásilku od přepravce převzít. Podpisem dodacího listu kupující stvrzuje, že obal zásilky obsahující zboží, byl neporušen.